v akademickom roku 2024/2025 v študijnom odbore ekonómia a manažment
Študijní poradcovia a kouči študijných programov
Študijný program | Študijný poradca |
1. stupeň štúdia | |
ekonomika a manažment podniku, Košice | |
ekonomika a manažment podniku, Pedagogické pracovisko Michalovce | |
obchodné podnikanie | |
2. stupeň štúdia | |
finančné riadenie podniku, Košice | |
finančné riadenie podniku, Pedagogické pracovisko Michalovce | |
podnikový obchod a marketing (v slovenskom jazyku) | |
Corporate Business and Marketing (v anglickom jazyku) | |
3. stupeň štúdia | |
ekonomika a manažment podniku |
Kouči jednotlivých ročníkov študijných programov
KOŠICE | Kouč |
1. stupeň štúdia – študijný program:
| |
1. ročník | |
2. ročník | |
3. ročník | |
2. stupeň štúdia – študijný program:
| |
1. ročník | |
2. ročník | |
Pedagogické pracovisko v Michalovciach | |
1. stupeň štúdia – študijný program:
| |
1. ročník, 2. ročník, 3. ročník | |
2. stupeň štúdia – študijný program:
| |
1. ročník, 2. ročník |
Podnikovohospodárska fakulta, ako aj celá Ekonomická univerzita v Bratislave sa chce neustále zlepšovať. Pomôžte nám, prosím, v tomto úsilí! Iba ak vieme, čo bolo z Vášho pohľadu dobré a čo zlé, vieme na to reagovať a zlepšiť sa, a tým vytvárať stále lepšie prostredie a podmienky predovšetkým pre Vás!
Preto pravidelne každý semester organizujeme Študentskú anketu - Prieskum názorov študentov na predmet / učiteľa.
Prieskum prebieha na všetkých fakultách Ekonomickej univerzity v Bratislave v spolupráci so Študentským parlamentom Ekonomickej univerzity a študentskými parlamentmi jednotlivých fakúlt.
V prieskume sa vyjadrujete ku všetkým vyučovaným predmetom v danom semestri akademického roka.
- Prieskum sa realizuje prostredníctvom AISu.
- Prieskum je anonymný a dobrovoľný, ale budeme radi ak nás pochválite za to dobré a poviete nám, čo robíme podľa Vás zle.
- Prieskum sa vyhodnocuje až po skončení skúškového obdobia daného semestra a vedenie fakulty má prístup len ku súhrnným údajom.
Ďakujeme všetkým študentom, ktorí sa do prieskumu zapájajú a to, že Vaše pripomienky berieme vážne, nie sú len sľuby.
Vyhodnotenie "Prieskumu názorov študentov na predmet a učiteľa" - Zimný semester akad. roka 2023/2024
Účelom Prieskumu názorov študentov na predmet / učiteľa (1. a 2. stupeň štúdia) je umožniť študentom EU v Bratislave vyjadriť sa ku kvalite pedagogického procesu. Cieľom je získať informácie, ktoré budú viesť ku skvalitneniu pedagogickej práce a k prijatiu účinných opatrení v pedagogickej oblasti napomáhajúcich rastu kvality práce učiteľov a celej univerzity.
Na základe dotazníkového „prieskumu názorov študentov na predmet a učiteľa 2023/2024 ZS“ možno konštatovať, že študenti hodnotia kvalitu pedagogického procesu na Podnikovohospodárskej fakulte pozitívne. Oceňujú najmä príklady z praxe, prepojenie preberanej problematiky s praxou, ako aj možnosť tímovej práce a riešenie prípadových štúdií na cvičeniach/seminároch.
Z vyhodnotenia prieskumu vyplynuli a boli sformulované a prijaté nasledovné odporúčania a opatrenia:
- Vyučujúci informujú študentov o podmienkach absolvovania predmetu na úvodnom stretnutí a dodržiavajú stanovené pravidlá podľa informačného listu s podrobným uvedením požiadaviek v informačnom súbore predmetu, ktorý je poskytnutý študentom. V prípade nejasností zo strany študentov sa budú vyučujúci snažiť prezentovať im tieto požiadavky opakovane. Základným predpokladom na získanie všetkých informácií je však osobná účasť študentov na prednáškach aj cvičeniach/seminároch.
- V prípade, že študent má záujem o parciálnu tému, ktorá vhodne dopĺňa obsah predmetu a reflektuje nové poznatky a aktuálne trendy, vyučujúci zváži zahrnutie danej problematiky do preberaného učiva v rámci časovej kapacity predmetu.
- Za účelom zvýšenia pozornosti a motivácie študentov počas výučby vyučujúci efektívne využívajú rôzne metódy vyučovania a učenia sa (napr. príklady, prípadové štúdie, projekty, prezentovanie výsledkov zadaní, diskusia, práca v skupinách, samostatná práca a i.). Vzhľadom na požiadavku je možné využívať široké spektrum metód a ich vzájomné kombinácie, vrátane inovatívnych a aktivizujúcich metód, postupne v ďalších predmetoch.
- Z dôvodu hlbšej fixácie prebratého učiva vyučujúci budú klásť väčší dôraz na zhrnutie už prebraného učiva.
- Na zvýraznenie nadväznosti tém sa vyučujúci zamerajú na jasné zadefinovanie cieľa a obsahu danej prednášky, cvičenia/semináru, aby študentom bol jasný prínos preberaného učiva pre zvýšenie efektivity práce počas vyučovania.
- Vyučujúci ku koncu každého semestra propagujú študentom významnosť prieskumu, aby sa ho študenti zúčastňovali a to hlavne kvôli tomu, aby sa v zmysle ich pripomienok zvýšila kvalita vyučovacieho procesu na fakulte. V tejto aktivite budú aj naďalej pokračovať.
Milí študenti,
ďakujeme Vám za Vaše názory a podnety. Môžete ich opäť vyjadriť v Prieskume názorov študentov na predmet a učiteľa v letnom semestri 2023/2024.
Telovýchovné aktivity v ZS 2024/2025 pre študentov PHF
Členovia subodborovej komisie 6.1 ekonomika a manažment podniku
na Podnikovohospodárskej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach
pre študijný program ekonomika a manažment podniku v odbore ekonómia a manažment
predseda subodborovej komisie (subOK)
Dr. h. c. prof. RNDr. Michal Tkáč, CSc.
podpredseda subOK
doc. Ing. Emília Duľová Spišáková, PhD.
tajomník subOK
doc. Ing. Cecília Olexová, PhD.
Interní členovia subOK
- doc. Ing. Emília Duľová Spišáková, PhD.
- doc. Ing. Jozefína Hvastová, PhD.
- prof. Ing. Vanda Lieskovská, PhD.
- doc. Ing. Silvia Megyesiová, PhD.
- prof. Ing. Bohuslava Mihalčová, PhD.&PhD., EUR ING.
- doc. Ing. Martin Mizla, PhD.
- doc. Ing. Cecília Olexová, PhD.
- doc. Ing. Michal Tkáč, PhD.
- Dr. h. c. prof. RNDr. Michal Tkáč, CSc.
- doc. PhDr. Ing. Robert Verner, PhD., MBA
- doc. Ing. Erik Weiss, PhD.
- doc. Ing. Roland Weiss, PhD.
- doc. Ing. Jozef Zuzik, PhD.
Externí členovia subOK
- doc. Ing. Radoslav Delina, PhD.
- prof. Ing. Beáta Gavurová, PhD.
- prof. Ing. Iveta Hajdúchová, PhD.
Dokumenty subOK
Rokovací poriadok subOK PHF EU
poskytuje flexibilný a všestranný vzdelávací nástroj, ktorý umožňuje prispôsobenie vzdelávania okolnostiam. Keď je e-learning súčasťou štandardnej výučby s prítomným učiteľom, výsledkom je obohatená výučba a učenie sa zamerané na efektívnejšie a účinnejšie plnenie cieľov vzdelávania.
- študenti 1. stupňa štúdia (platí pre všetky študijné programy)
- študenti 2. stupňa štúdia (platí pre všetky študijné programy)
Prílohy 1, 2 a 3 k Podmienkam absolvovania praxe (.zip)
Partneri fakulty