Stupeň štúdia: 2.
Ročník: 1.
Povinný predmet

Predmet poskytuje teoretické a praktické poznatky o internetovej komunikácii, ktoré sú potrebné pre prácu manažérov v podnikovej sfére. Študenti získajú východiská pre aplikovanie komunikačných stratégií v digitálnom prostredí pri riešení konkrétnych problémov hospodárskej praxe, vrátane nástrojov digitálnej komunikácie a analytických nástrojov na vyhodnocovanie efektívnosti internetovej komunikácie.   

Stručná osnova predmetu

  • Úvod do internetovej komunikácie.
  • Digitálne prostredie a sociálne médiá. Podnikové sociálne siete.
  • Vyhľadávanie informácií na internete a ich zdieľanie.
  • Vývoj a využitie multimédií.
  • Úloha informačných technológií v elektronickom obchode.
  • Komunikačné stratégie v digitálnom prostredí I.
  • Komunikačné stratégie v digitálnom prostredí II.
  • CMS platformy.
  • Analytické nástroje na vyhodnocovanie internetovej komunikácie.
  • Aplikácia analytických nástrojov na hodnotenie efektívnosti internetovej komunikácie.
  • Digitálne platformy na virtuálnu komunikáciu.
  • Virtuálna spolupráca a virtuálne tímy.
  • Trendy v internetovej komunikácii.