Stupeň štúdia: 1.
Ročník: 3.
Povinný predmet
Predmet Kvantitatívne metódy v marketingu poskytuje študentom rozsiahle teoretické ako aj praktické znalosti z oblasti kvantitatívnej analýzy v oblasti marketingu. Poslucháč má možnosť oboznámiť sa s kvantitatívnymi metódami v marketingu ako vednou disciplínou, čo do značnej miery rozšíri analytické zmýšľanie poslucháčov a ich schopnosť uplatniť zložitejšie štatistické metódy v oblasti marketingu.
V teoretickej rovine získa študent vedomosti, ktoré mu umožnia aplikovať náročné jedno- a viacrozmerné štatistické metódy pri spracovávaní marketingových analýz.
Stručná osnova predmetu:
Predmet sa venuje aplikácii aktuálnych a populárnych poznatkov z oblasti kvantitatívnej analýzy v oblasti marketingu. Zameriava sa na metódy výskumu, výberové zisťovanie, spracovanie kvalitatívnych a kvantitatívnych premenných, jedno- a viacrozmernú analýza údajov, testovanie hypotéz, skúmanie závislostí kvalitatívnych ako aj kvantitatívnych premenných.