Stupeň štúdia: 2.
Ročník: 2.
Povinný predmet

Cieľom predmetu je identifikovať špecifiká cenového rozhodovania, cenových stratégií a samostatných prístupov a konkrétnych metód tvorby cien, ako aj zdôrazniť význam využitia cenového rozhodovania v marketingovej činnosti a postavenia ceny v rámci marketingového mixu v prepojení na správanie zákazníka. Po absolvovaní predmetu budú študenti schopní vyhodnocovať faktory ovplyvňujúce cenu, spracovávať cenové návrhy a realizovať cenové rozhodnutia.

Stručná osnova predmetu

  • Cena a cenové rozhodovanie.
  • Cenová politika.
  • Interné a externé faktory ovplyvňujúce tvorbu cien.
  • Metódy tvorby cien.
  • Cenové stratégie.
  • Cenová elasticita pri cenovom rozhodovaní.
  • Cena, náklady, hodnota, spotrebiteľ.