Stupeň štúdia: 2.
Ročník: 1.
Povinný predmet

Cieľom predmetu je poskytovať  poznatky z oblasti kvality produktov, zdôrazňuje ich  význam v konkurenčnom  prostredí trhu, súčasné prístupy  podnikov k ich riadeniu, zabezpečovaniu, analýze a zlepšovaniu. súbor poznatkov/informácií o úlohe produktu o jeho kvalite. Osvojenie si základov marketingu produktov a značiek môže teda byť k prežitiu na trhu kľúčovým. Tento predmet sa zameriava na charakteristiky a klasifikáciu produktov a procesu budovania  a riadenia značky z pohľadu marketingového riadenia.

Stručná osnova predmetu

porozumieť problematike produktu a značky, objasnenie konceptov a stratégií týkajúcich sa riadenia značky, schopnosť pracovať s informáciami o produkte a značke, schopnosť a zručnosti pri  riadení  značky z pohľadu racionálneho marketingového riadenia.