Stupeň štúdia: 2.
Ročník: 1.
Povinný predmet
Cieľom predmetu je aplikovať teoretické poznatky a znalosti z oblasti marketingovej komunikácie pre riešenie konkrétnych situácií v aktivitách podnikov pôsobiacich na súčasnom trhu. Po absolvovaní predmetu študent získa komplexný pohľad na potrebu efektívnej marketingovej komunikácie s dôrazom na nové trendy a ich významu v komunikačnom mixe podniku.
Stručná osnova predmetu
Študent absolvovaním predmetu získa teoretické vedomosti s nadväznosťou na praktické realizáciu marketingovej komunikácie, aktuálnych trendov v oblasti online komunikácie a marketingovej komunikácie na sociálnych sieťach spolu s efektívnym využitím databáz. Prehlbujú si zručnosti z práce s údajmi, aplikácie teoretických poznatkov v analýzach, v interpersonálnej komunikácii, kolaborácii ako aj schopnosti adresovať a prijímať kritiku, zručnosti prezentovať a komunikovať výsledky svojich zistení. Prehlbujú sa tu tiež ich schopnosti v kolaborácii s využitím IKT.