Interkultúrna komunikácia v marketingu
Stupeň štúdia: 1.
Ročník: 2.
Povinne voliteľný predmet
Cieľom predmetu je oboznámiť študentov ako efektívne komunikovať v multikulturálnom prostredí so zákazníkom, riešiť konflikty primeranými a vhodnými spôsobmi tak na domácej, ale najmä na zahraničnej úrovni v organizáciách rôznych veľkostí a typov.
Stručná osnova predmetu
Schopnosť aplikovať získané poznatky a formulovať kritériá pre analýzu súčasného stavu, identifikovať vybrané aspekty multikultúrneho marketingu. Schopnosť pracovať s informáciami – vyhľadávať ich, selektovať, analyzovať a poznať kultúrne rozdiely a vedieť komunikovať s ostatnými kultúrami. Ďalej analyzovať nielen kultúru osoby s ktorou sme vo vzájomnej interakcii, ale aj o osobnosť človeka, jeho správanie sa v konfliktných situáciách, demografických a životných skúsenostiach.