Stupeň štúdia: 2.
Ročník: 1.
Povinne voliteľný predmet 

Cieľom predmetu je identifikovať a špecifikovať nové prístupy marketingu na konkrétnych príkladoch a ich praktickej aplikácii. Študent má preukázať kreatívne myslenie a netradičné prístupy k riešeniu vybraných marketingových problémov. Prioritou sú nové informačné technológie, virálny marketing, komunitný marketing, mobilný marketing a internetový marketing, querilla marketingu, scénického marketing, aróma marketingu, lovemarks marketingu, skúsenostného a emocionálneho marketingu, ambush marketingu, buzz marketingu, astroturfing marketingu, undercover marketingu, streetart marketingu, flash mob marketingu a ďalších.

Stručná osnova predmetu

Vplyv rôznych faktorov na prístupy marketingu. Orientácia na vybrané trendy: Out Of Home marketing (OOH) – Vonkajší marketing, Viral marketing – Vírusový marketing, Ambush marketing – Parazitujúci marketing, Ambient marketing, Mobil marketing – Mobilný marketing, Buzz marketing, Astroturfing marketing, Undercover marketing – Tajný, utajený marketing, Streetart marketing, Flashmoby marketing, Clean advertising – Čistiaca reklama, Mosquito marketing.