Stupeň štúdia: 1.
Ročník: 3.
Povinne voliteľný predmet 

Poskytnúť poslucháčom základné poznatky o psychologických aspektoch  predaja,  o osobnosti zákazníka a poznaní  jeho potrieb a motívov. Predávanie ako profesia, príprava na úspešný predaj, zvládanie predajných aktivít, stratégií, techník. Zvládnuť postupy výberu, motivácie a prípravy predajcov. Nacvičiť prakticky komunikáciu so zákazníkom v procese predaja. Umožniť poslucháčom aktívne nacvičenie základných komunikačných spôsobilostí uplatňujúcich sa pri príprave a realizácii predajnej prezentácie. Poznanie správania zákazníka, poznávanie psychologických faktorov, ktoré ho ovplyvňujú pri nákupe. Predajné a komunikačné zručnosti.

Stručná osnova predmetu

Predmet Psychológia predaja vovádza študentov do poznania psychologických činiteľov, ktoré ovplyvňujú predaj, či nákup jednotlivcov. Zdôrazňuje význam poznania spotrebiteľského správania, komunikácie a vzťahu zákazníka a predajcu v predajnom procese. Poukazuje i na etické a právne aspekty a na predajné a komunikačné zručnosti predajcov.