Stupeň štúdia: 2.
Ročník: 2.
Povinný predmet
Cieľom predmetu je identifikovať súvislosti medzi udržateľným rozvojom ako jednej z priorít vládnej politiky a podnikateľskej sféry.
Stručná osnova predmetu
Predmet je zameraný na poskytnutie vzdelanostného rámca v rámci:
- definovania zeleného marketingu a určenia jeho cieľov,
- charakteristiky princípov spoločenskej zodpovednosti firiem v teórii udržateľného rozvoja,
- historického vývoja zeleného marketingu spolu s vývojom očakávaní spotrebiteľa od produkcie a ponuky tovarov a služieb poskytovaných rešpektujúc udržateľný rozvoj,
- vývojové trendy v správaní spotrebiteľov,
- marketingového mixu zeleného marketingu,
- brand manažmentu zeleného marketingu,
- problematiku „greenwashingu“,
- aplikácii zeleného marketingu v podnikovej praxi.