Stupeň štúdia: 2.
Ročník: 2.
Povinný predmet 

Cieľom predmetu je identifikovať súvislosti medzi udržateľným rozvojom ako jednej z priorít vládnej politiky a podnikateľskej sféry.

Stručná osnova predmetu

Predmet je zameraný na poskytnutie vzdelanostného rámca v rámci:

  • definovania zeleného marketingu a určenia jeho cieľov,
  • charakteristiky princípov spoločenskej zodpovednosti firiem v teórii udržateľného rozvoja,
  • historického vývoja zeleného marketingu spolu s vývojom očakávaní spotrebiteľa od produkcie a ponuky tovarov a služieb poskytovaných rešpektujúc udržateľný rozvoj,
  • vývojové trendy v správaní spotrebiteľov,
  • marketingového mixu zeleného marketingu,
  • brand manažmentu zeleného marketingu,
  • problematiku „greenwashingu“,
  • aplikácii zeleného marketingu v podnikovej praxi.