Stupeň štúdia: 2.
Ročník: 1.
Voliteľný predmet

Cieľom predmetu je špecifikovať možnosti zvyšovania konkurencieschopnosti podnikov a obchodných spoločností prostredníctvom tvorby a zavádzania inovácií. Výsledkom vzdelávania by malo byť pochopenie nevyhnutnosti realizácie inovačných aktivít podnikmi.

Stručná osnova predmetu

Študenti získavajú základné teoretické vedomosti z oblasti inovácií a ich riadenia, ako aj schopnosť porozumieť možnostiam financovania inovačných aktivít, identifikovať riziká a bariéry zavádzania inovácií na trh. Z nadobudnutých teoretických vedomostí sú študenti schopní systematizovať svoje znalosti z oblasti inovácií, ich riadenia a možnostiam podpory vo väzbe k požiadavkám podnikateľskej praxe, ako aj kriticky analyzovať a zhodnotiť inovačný potenciál a bariéry a riziká spojené s inovačným procesom.