Stupeň štúdia: 2.
Ročník: 1.
Povinne voliteľný predmet 

Cieľom predmetu je aplikovať a implementovať požiadavky na ochranu spotrebiteľa v celom komplexe danej problematiky v symbióze s podnikovými cieľmi na trhu.

Stručná osnova predmetu

  • porozumieť právnemu rámcu ochrany spotrebiteľa v SR v nadväznosti na legislatívu EÚ,
  • porozumieť inštitucionálnemu rámcu ochrany spotrebiteľov,
  • porozumieť charakteristike nekalých obchodných praktík vyskytujúcich sa na trhu, práv spotrebiteľov, online ochrany spotrebiteľov, ochrany zdravia spotrebiteľov, bezpečnosti potravín, liečiv a hračiek.
  • tvorivo posudzovať základné súvislosti v riadení činností podnikateľských subjektov v zameraní na ochranu spotrebiteľa a rozhodovať na základe ich poznania,
  • dosiahnuť vysoký stupeň samostatnosti a predvídavosti v známom aj neznámom prostredí,
  • pracovať ako súčasť pracovného tímu
  • identifikovať nekalé obchodné praktiky,
  • navrhnúť alternatívy pre subjekty obchodnej praxe,
  • uplatňovať etické princípy marketingu v reálnom trhovom prostredí.