Stupeň štúdia: 2.
Ročník: 1.
Povinne voliteľný predmet
Cieľom predmetu je aplikovať a implementovať požiadavky na ochranu spotrebiteľa v celom komplexe danej problematiky v symbióze s podnikovými cieľmi na trhu.
Stručná osnova predmetu
- porozumieť právnemu rámcu ochrany spotrebiteľa v SR v nadväznosti na legislatívu EÚ,
- porozumieť inštitucionálnemu rámcu ochrany spotrebiteľov,
- porozumieť charakteristike nekalých obchodných praktík vyskytujúcich sa na trhu, práv spotrebiteľov, online ochrany spotrebiteľov, ochrany zdravia spotrebiteľov, bezpečnosti potravín, liečiv a hračiek.
- tvorivo posudzovať základné súvislosti v riadení činností podnikateľských subjektov v zameraní na ochranu spotrebiteľa a rozhodovať na základe ich poznania,
- dosiahnuť vysoký stupeň samostatnosti a predvídavosti v známom aj neznámom prostredí,
- pracovať ako súčasť pracovného tímu
- identifikovať nekalé obchodné praktiky,
- navrhnúť alternatívy pre subjekty obchodnej praxe,
- uplatňovať etické princípy marketingu v reálnom trhovom prostredí.