Študijní poradcovia študijných programov

Študijný program

Študijný poradca

1. stupeň štúdia

ekonomika a manažment podniku, Košice

Ing. Matej Hudák, PhD.

ekonomika a manažment podniku, Pedagogické pracovisko Michalovce

Ing. Mariana Ivaničková, PhD., MBA

obchodné podnikanie

Ing. Katarína Petrovčiková, PhD.

2.    stupeň štúdia

 

finančné riadenie podniku, Košice

Ing. Jaroslav Dugas, PhD.

finančné riadenie podniku, 

Pedagogické pracovisko Michalovce

doc. Ing. Michal Stričík, PhD.

podnikový obchod a marketing

(v slovenskom jazyku)

doc. JUDr. Ing. Aneta Bobenič Hintošová, PhD.

Corporate Business and Marketing

(v anglickom jazyku)

doc. JUDr. Ing. Aneta Bobenič Hintošová, PhD.

3.     stupeň štúdia

ekonomika a manažment podniku

prof. Ing. Bohuslava Mihalčová, PhD. & PhD., EUR ING.

 

 

Podnikovohospodárska fakulta, ako aj celá Ekonomická univerzita v Bratislave sa chce neustále zlepšovať. Pomôžte nám, prosím, v tomto úsilí! Iba ak vieme, čo bolo z Vášho pohľadu dobré a čo zlé, vieme na to reagovať a zlepšiť sa, a tým vytvárať stále lepšie prostredie a podmienky predovšetkým pre Vás!

Preto pravidelne každý semester organizujeme Študentskú anketu - Prieskum názorov študentov na predmet / učiteľa.

Prieskum prebieha na všetkých fakultách Ekonomickej univerzity v Bratislave v spolupráci so Študentským parlamentom Ekonomickej univerzity a študentskými parlamentmi jednotlivých fakúlt.

V prieskume sa vyjadrujete ku všetkým vyučovaným predmetom v danom semestri akademického roka.

  • Prieskum sa realizuje prostredníctvom AISu.
  • Prieskum je anonymný a dobrovoľný, ale budeme radi ak nás pochválite za to dobré a poviete nám, čo robíme podľa Vás zle.
  • Prieskum sa vyhodnocuje až po skončení skúškového obdobia daného semestra a vedenie fakulty má prístup len ku súhrnným údajom.

Ďakujeme všetkým študentom, ktorí sa do prieskumu zapájajú a to, že Vaše pripomienky berieme vážne, nie sú len sľuby.

Vyhodnotenie "Prieskumu názorov študentov na predmet a učiteľa" - Letný semester akad. roka 2022/2023

Účelom Prieskumu názorov študentov na predmet / učiteľa (1. a 2. stupeň štúdia) je umožniť študentom EU v Bratislave vyjadriť sa ku kvalite pedagogického procesu. Cieľom je získať informácie, ktoré budú viesť ku skvalitneniu pedagogickej práce a k prijatiu účinných opatrení v pedagogickej oblasti napomáhajúcich rastu kvality práce učiteľov a celej univerzity.

Na základe dotazníkového „prieskumu názorov študentov na predmet a učiteľa 2022/2023 LS“ možno konštatovať, že študenti hodnotia kvalitu pedagogického procesu na Podnikovohospodárskej fakulte pozitívne. Oceňujú najmä príklady z praxe, prepojenie preberanej problematiky s praxou, ako aj možnosť tímovej práce a riešenie prípadových štúdií na cvičeniach/seminároch.

Z vyhodnotenia prieskumu vyplynuli a boli sformulované a prijaté nasledovné odporúčania a opatrenia:

  • Vyučujúci informujú študentov o podmienkach absolvovania predmetu na úvodnom stretnutí a dodržiavajú stanovené pravidlá podľa informačného listu s podrobným uvedením požiadaviek v informačnom súbore predmetu, ktorý je poskytnutý študentom. V prípade nejasností zo strany študentov sa budú vyučujúci snažiť prezentovať im tieto požiadavky opakovane. Základným predpokladom na získanie všetkých informácií je však osobná účasť študentov na prednáškach aj cvičeniach/seminároch.
  • V prípade, že študent má záujem o parciálnu tému, ktorá vhodne dopĺňa obsah predmetu a reflektuje nové poznatky a aktuálne trendy, vyučujúci zváži zahrnutie danej problematiky do preberaného učiva v rámci časovej kapacity predmetu.
  • Za účelom zvýšenia pozornosti a motivácie študentov počas výučby vyučujúci efektívne využívajú rôzne metódy vyučovania a učenia sa (napr. príklady, prípadové štúdie, projekty, prezentovanie výsledkov zadaní, diskusia, práca v skupinách, samostatná práca a i.). Vzhľadom na požiadavku je možné využívať široké spektrum metód a ich vzájomné kombinácie, vrátane inovatívnych a aktivizujúcich metód, postupne v ďalších predmetoch.
  • Z dôvodu hlbšej fixácie prebratého učiva vyučujúci budú klásť väčší dôraz na zhrnutie už prebraného učiva.
  • Na zvýraznenie nadväznosti tém sa vyučujúci zamerajú na jasné zadefinovanie cieľa a obsahu danej prednášky, cvičenia/semináru, aby študentom bol jasný prínos preberaného učiva pre zvýšenie efektivity práce počas vyučovania.
  • Rozvrhnutie prednášok zodpovedá časovej kapacite vyučujúcich a študentov, ako aj priestorovým možnostiam fakulty, preto je náročné vyhovieť individuálnym požiadavkám niekoľkých študentov týkajúcich sa napríklad zmeny termínu prednášok.
  • Vyučujúci ku koncu každého semestra propagujú študentom významnosť prieskumu, aby sa ho študenti zúčastňovali a to hlavne kvôli tomu, aby sa v zmysle ich pripomienok zvýšila kvalita vyučovacieho procesu na fakulte. V tejto aktivite budú aj naďalej pokračovať.

Milí študenti,

ďakujeme Vám za Vaše názory a podnety. Môžete ich opäť vyjadriť v Prieskume názorov študentov na predmet a učiteľa v zimnom semestri 2023/2024.

1. stupeň štúdia

2. stupeň štúdia